ارائه‌ دهنده کلیه خدمات سیستم‌های حفاظتی، نظارتی و امنیتی

  1. خانه
  2. /
  3. خدمات
  4. /
  5. ارائه‌ دهنده کلیه خدمات سیستم‌های حفاظتی، نظارتی و امنیتی

شرکت برنا بنیان با تکیه بر سال‌ها تجربه در زمینه سیستمهای حفاظتی و نظارتی، با هدف توسعه فناوری این سیستم‌ها، دستیابی کارشناسان شرکت به دانش فنی در این زمینه‌ها، عرضه و فروش محصولات متنوع در این عرصه و رفع نیازها و انجام دادن سفارش سازمان‌های مختلف کشور برای به‌کارگیری این‌گونه سیستم‌ها تأسیس شد.

سیستمهای حفاظتی و نظارتی

کلیه ارائه خدمات سیستمهای حفاظتی، نظارتی و امنیتی

شرکت برنابنیان با استفاده از کارکنان متعهد، متخصص و مجرب و ارائه خدمات مطلوب و محصولات برتر، توانست اطمینان و رضایت مشتریان خود را جلب کند. در جایگاه شرکتی معتبر، مسیر خود را در صنعت سیستمهای حفاظتی بگشاید و پروژه‌های زیادی را به اتمام برساند.

همچنین این شرکت موفق شد از طریق اخذ نمایندگی و انعقاد قراردادهایی در زمینه صنعت سیستمهای حفاظتی، نصب دوربین مداربسته، انواع سیستم دزدگیر اماکن و دزدگیر منزل و خدمات پس از فروش، زنجیره‌ای پایدار از محصولات و خدمات مطمئن و دائمی را به مشتریان خود ارائه کند.

مجموعه پیشگامان برنا بنیان با هدف ارائه مرغوب‌ترین و به‌صرفه‌ترین سیستمهای حفاظتی و نظارتی به هم‌وطنان عزیز و با بهره‌مندی از دانش فنی کارشناسان و مدیران مجرب، حضوری موفق در بازار سیستمهای حفاظتی، نظارتی و امنیتی و نیز دوربین مداربسته داشته است.

این مجموعه همواره تلاش کرده تا ضمن ارائه بهترین پیشنهاد و رعایت همه استانداردها، بهترین ابزار را به کار گیرد و از نیروهای متخصص بهره ببرد و توان تخصصی نیروها را ارتقا دهد.

 

پشتیبانی سیستم های امنیتی و نظارتی

شرکت پیشگامان برنا بنیان بر این باور است که ارائه پشتیبانی کامل موجب تضمین رضایت مشتریان و حفظ اعتبار شرکت می‌شود؛ بنابراین، بخش پشتیبانی برنا بنیان درصدد است تا در کمترین زمان ممکن پاسخ‌گوی نیازها و سؤالات مشتریان باشد.

شرکت پیشگامان برنا بنیان در جایگاه فروشگاه معتبر، به عرضه و فروش سیستمهای‌ حفاظتی و نظارتی، سیستم امنیتی و سیستم های حفاظتی هوشمند می‌پردازد. این شرکت با بهره‌مندی از مجرب‌ترین و حرفه‌ای‌ترین تیم‌های نصب و اجرای انواع سیستم‌های دوربین مداربسته تحت شبکه، انواع دزدگیرهای اماکن و… در راه‌اندازی سیستم‎های حفاظتی و نظارتی و امنیتی در کنار مشتریان است و برای انتخاب نوع سیستم، مکان نصب و… خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهد.

همچنین این مجموعه انواع پروژه‌های دوربین مداربسته و دزدگیر را در همه اماکن از جمله مسکونی، اداری، کارخانه‌های صنعتی، اداره‌های دولتی، خصوصی و… با بهترین کیفیت و کوتاه‌ترین زمان ممکن، اجرا می‌‎کند و به کارفرما تحویل می‌‎دهد.

شرکت پیشگامان برنا بنیان با به‌کارگیری فناوری‌های نو، همکاری با متخصصان برجسته، انتقال تجربیات گذشته در قالب آموزش کارکنان و جذب نیروهای مستعد و دارای صلاحیت در کنار تکنسین‌های کارآمد همواره به ارتقای سطح کیفی پروژه‌ها در بستر همکاری‌های بلندمدت اندیشیده و اصولی را از جمله سنجش مستمر میزان رضایت مشترکان با هدف حرکت به‌سوی مدیریت کیفیت جامع سرلوحه ارزش‌های خود قرار داده است.

این شرکت از بدو تأسیس، سیاست‌های کلی خود را بر پایه رضایت‌مندی مشتری و تأمین به‌موقع قطعات و ارائه بهترین و سریع‌ترین خدمات پس از فروش استوار کرده است و فروش محصولات و خدمات خود را سرآغاز تعهد به مشتریان خود می‌داند.

سیستم های حفاظتی و ارائه خدمات سیستم های نظارتی و امنیتی دوربین مداربسته و جک درب پارکینگ و دزدگیر

جمع‌بندی

مطمئناً مهم‌ترین اصل موفقیت در اداره‌ یک شرکت عرضه‌کننده محصولات و خدمات، به‌روز بودن و کامل بودن اطلاعات آن فروشگاه است. یکی از دلایل محدود بودن محصولات ما به چند برند معروف که بارها امتحان خود را پس داده‌اند نیز همین است.

با توجه به اینکه شرکت برنا بنیان درصدد است تا به‌روزترین تجهیزات و محصولات را به همکاران، شرکت‌های مجری و سایر مشتریان و دریافت‌کنندگان محصول و خدمات عرضه کند، راهکارهای متنوعی را برای ارائه بهترین محصولات با کمترین قیمت به مشتریان و مصرف‌کنندگان عزیز فراهم کرده است.

همان‌طور که سال‌ها در زمینه‌ خدمات برق، شبکه، نصب دوربین مداربسته، دزدگیر منزل و سیستم های حفاظتی هوشمند در بسیاری از شرکت‌های دولتی و خصوصی سرآمد بوده‌ایم، امیدواریم در آیند‌ه نیز بتوانیم مشتریان عزیزمان را از خود، راضی نگه داریم.

چنانچه مایلید درباره ما یا در خصوص سیستم های حفاظتی هوشمند و انواع آن، قیمت دوربین مداربسته، قیمت جک درب پارکینگ و سایر خدمات ما بیشتر بدانید، حتماً با کارشناسان ما در شرکت برنا بنیان تماس بگیرید.

اطلاعات تماس

02144441008
09301192540

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید:

LinkedIn
Instagram
WhatsApp
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید